Saturday, October 18, 2008

Salam semua

setelah sekian lama aku xjengok blog aku, rasanya mcm dah berbulan2 xupdate info. sbb aku skrg tengah bz ngan keja aku skrg. p keja kul 7 pagi balik smpi rumah 7 ptg. ari2 mcm tu... bosan gak mcm tu.. tapi xpa. janji kawan2 bisa baca coretan aku ngan kiranya bole membuang masa. Skerg maklumlah dah 2 minggu lepas raya 2008. byk sgt 'open house' x terlayan. smpi rumah sendiri xwat open house..sori geng. tahun ni aku beraya dengan puteri sulung kami UMI SOFIA bt. Mohd Kamal. best gak raya ngan anak + isteri. tahun depan xtau lagi mungkin bertambah anak = tambahlah rezeki kami. huhuhu.. apapun aku sentiasa ingat kawn2 aku yang lain. chaos

4 comments:

JALAN REBUNG said...

salam kamal ..

tima kaceh sebab drop by blog aku ..program uum-iic dah jalan satu sem 9ada 13 students) ..boleh la pelan-pelan ...

bila nak ajak open house raya ni ...

kamal said...

jawab salam,

rizal, aku tgh plan skrg..kalu ada rezeki aku wat. kalu x pun jupa kat iic, mkn ramai ngan member. ok tu..

nzafrie said...

salam en kamal,
salam aidilfitri..wah bertmbh ceria dengan kehadiran org baharu..:D

Rentap Iban said...

Kiut lah Umi nie..Nanti ade rezeki leh lah berbesan